پیش فروش ستین مقایسه و مزایای پروژه

پیش فروش ستین واقع در منطقه 22 تهران چیتگر چه مزایایی نسبت به دیگر پروژه های منطقه دارد ؟ در مقاله زیر بطور کامل راجع به مزایای پروژه صحبت خواهیم کرد

تضمین قرار داد

  1. تضمین موعد تحویل و جریمه دیرکرد
  2. تضمین دریافت سند بعد از تحویل پروژه
  3. در صورت افزایش قیمت ساخت تنها ملاک شاخص سازمان برنامه و بودجه میباشد نه افزایش دلخواه
  4. خرید قطعی متراژ (شما 60 متر مسکونی میخرید نه سهام 60 متری)

سابقه سازنده

هرگز، هرگز و هرگز در اولین پروژه یک سازنده مشارکت نکنید،مهمترین موضوع در ساخت آپارتمان داشتن سرمایه است. یک سازنده معتبر باید سرمایه کافی برای ساخت اولین پروژه ها و ایجاد سابقه موفق را داشته باشد. در غیر اینصورت چیزی شبیه به قمار یا خرید بلیط بخت آزمایی درانتظار شماست.سابقه کاری سازنده را بررسی کنید و با کمترین ریسک ممکن سرمایه گذاری کنید . از نمونه کارهای آرین سازه

  1. پروژه پدافند ارتش 32 طبقه ( شهرک چیتگر )
  2. پروژه پدافند هوایی ارتش 40 طبقه ( شهرک چیتگر )
  3. پروژه کانتراست مال 23 طبقه 176 واحدی
  4. پروژه آبشار 4 برج 21 طبقه
  5. پروژه پردیس شرق

مشخص شدن مصالح و متریال

یکی دیگر از مواردی که موجب شفافیت قرارداد شما میباشد برخی از موارد را در زیر مشاهده میکنید

پیش فروش ستین
پیش فروش برچ های پروژه ستین چیتگر تهران منطقه 22

قرارداد قطعی

در قرارداد شما پلاک ثبتی دقیقی ذکر خواهد شد که مشخص میکند شما دقیقا در امتیاز کدام پروژه عضو شدید و مانند پروژه های دیگر اختیار اینکه تعاونی به شما در پروژه ی تحویل 2 ساله واحد میدهد یا 5 ساله سلب خواهد شد و تعاونی موظف به انجام تعهد ذکر شده میباشد .

سود مشارکت

تخصیص سود مشارکت تا پیش از این در پیش خرید کنندگان خودرو رایج بوده و کمتر پروژه ی ساختمانی به سرمایه گذاران خود سود مشارکت اختصاص میدهد . این اطمینان در پروژه ستین به جهت برنامه ریزی صحیح پیرامون مراحل ساخت و اجرا امکان تخصیص 15 درصد سود مشارکت سالیانه بابت سرمایه گذاری در پروژه پیش فروش ستین به اعضا پرداخت خواهد کرد .

سرمایه گذاری یا صاحب خانه شدن ؟

این پروژه بطور مشترک هر 2 هدف را دنبال میکند یعنی اطمینان از تحویل به موقع واحد ها برای افرادی که میخواهند صاحب خانه شوند و سرمایه کنونی آنها کفاف خرید ملک در تهران را به آنها نمیدهد و همچنین رشد سریع قیمت در بازه ی کوتاه به همراه سود مشارکت برای افرادی که به فکر سرمایه گذاری از طریق پیش خرید هستند !

برای اطلاعات دقیق تر از جزییات پیش فروش پروژه ستین میتوانید به مطالب پیشین مراجعه کنید یا هم اکنون با 09120872537 تماس بگیرید .

پیش فروش برج های پروژه ستین واقع در چیتگر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس با ما