سرمايه گذاري در منطقه 22 -شهرک چیتگر تهران

اگر به دنبال سرمایه گذاری در منطقه 22 یا شهرک چیتگر تهران هستید این مطلب اطلاعات مفیدی در این مورد را به شما نشان خواهد داد و اگر دنبال مشاوره برای اینکار میگردید میتوانید با 09120872537 تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب نمایید . شاید باورتان نشود اما در زمان نگارش این مطلب ( بهمن ماه سال 99 ) شما میتوانید با 250 میلیون تومان پیش خرید یک واحد 60 متری مسکونی در این منطقه صاحب خانه شوید ! دقیقا با نقشه زیر !!!

پیش خرید 60 متری شهرک چیتگر
پیش خرید 60 متری شهرک چیتگر

تامین مسکن به عنوان مطمئن ترین سرمایه در همه شرایط اقتصادی باعث آسایش خیال است. متاسفانه در شرایط فعلی اقتصاد کشور تامین مسکن یا سرمایه گذاری در این بخش از بازار ایران بسیار سخت و حتی دور از دسترس بنظر میرسد ، برخلاف گذشته نه چندان دور، امروز طبقه متوسط جامعه نه تنها حق انتخاب بین گزینه های مختلف را ندارد بلکه می توان گفت تقریبا از ورود به بازار مسکن نا امید شده اند . در ادامه مطلب ابتدا به توضیح کلی راجع به منطقه 22 و سپس روش های سرمایه گذاری میپردازیم .

اطلاعات جغرافایی منطقه 22

منطقه 22 از لحاظ جغرافیایی بزرگترین قطعه تهران میباشد و پروژه های عظیمی مانند ایران مال ، تهران مال ، آبشار تهران ، شهرک چیتگر که شامل پهنه سی پهنه بی میباشد ، شهربازی تهران لند ، باملند ، دریاچه مصنوعی چیتگر در آن اجرا شده و بزرگترین محله های آن شهرک راه آهن و دهکده المپیک میباشد و در مجموع 90 درصد برج های مسکونی و پروژه های این منطقه توسط تعاونی های خصوصی و یا وابسته با ارگانهای دولتی ساخته شده است .

از خود واحد خریداری شده قرض بگیرید

استفاده از رهن و اجاره ، این روش یکی از قدیمی ترین راههای ورود به بازار مسکن می باشد البته بعد از اخذ وام، با این پیش فرض که شما نیاز به سکونت در واحد خریداری شده ندارید می توانید روی ارزش رهن و اجاره واحد خریداری شده حساب کنید.

در واقع این روش می تواند بخش کوچکی از کل مبلغ، بین 11تا 52درصد از مبلغ کل واحد را برای شما تامین کند.همچنین با توجه به بودجه مورد نیاز اولیه و عدم رشد ارزش یک واحد آماده آپارتمانی صرفا می تواند ارزش پول شما را در مقابل تورم حفظ کند و برخلاف ظاهر جذاب چندان در حیطه سرمایه گذاری نمی گنجد . حال از آنجایی که میخواهیم راهکار های سرمايه گذاري در منطقه 22 محدوده شهرک چیتگر تهران ارائه دهیم در ادامه به آن میپردازیم .

برای بانک خانه بخرید

با بانک ها شراکت کنید ، این روش قدیمی ترین و ابتدایی ترین روش تامین مالی برای خرید خانه است و صرفا آرزوی داشتن سرپناه را برای شما برآورده می کند. اما سرشار از معایب و گاهی حتی به ضرر شماست.شما یک واحد نو ساز را با بانک شریک می شوید، واحد شما در حال افت قیمت به دلیل گذشت زمان است،

با خود فکر میکنید که تورم و افزایش قیمت مسکن به نفع من عمل خواهد کرد اما ریاضیات تمام این خوش خیالی را یکجا می بلعد ارزش واقعی آپارتمان در حال افت است و بانک با بهره وام غیرقابل پیش بینی و ظاهر حیله گر با اقساط چندین ساله در حال تاختن بر اسب تورم.شما هرگز نخواهید فهمید کی تمام دارایی خود را به بانک داده اید و بانک کی پسماند آپارتمان نوسازی که شما برایش خریدید را به شما واگذار خواهد کرد. هرگز شریک بانک نشوید !

از سود بازار های موازی استفاده کنید

شما می توانید در بازارهای دیگر مانند بورس،خودرو،طلا،ارز و … سرمایه گذاری و با افزایش ارزش سرمایه خود تامین مالی لازم جهت ورود به بازار مسکن را میسر کنید.این کار نیاز به مقدار زیادی دانش،قدرت تحلیل،اطلاعات بروز، پیش بینی بازار و قدرت ریسک پذیری بالا دارد متاسفانه در ای روش خطر از دست دادن تمام سرمایه هم شمارا تهدید می کند

با سازنده مشارکت کنید

پیش خرید ، در واقع زمانی که شما پیش خرید میکنید این شمایید که تامین مالی برای سازنده انجام می دهید،این یکی از بهترین روش های خانه دار شدن برای شماست. با این روش ما می توانید با هزینه کمتر و پرداخت چند مرحله ای هم صاحب خانه شوید و هم قسمتی از سود سازنده را از آن خود کنید.

در پیش خرید شما بدون اینکه مبلغ کامل را پرداخت کرده باشید می توانید سوار بر موج تورم شده و از افت ارزش سرمایه خود جلوگیری کنید.بعلاوه همزمان با هر مرحله پیشرفت کار افزایش سرمایه خود را می بینید. درصورتی که توان پرداخت 60% مبلغ یک واحد و همچنین توان تکمیل وجه طی 3تا 4مرحله را دارید حتما به پیش خرید بعنوان یک گزینه طلایی فکر کنید.

پیش خرید بیشتر کمکی برای خانه دار شدن است و کمتر شکل سرمایه گذاری به خود میگیرد،معمولا قیمت پیش فروش یک واحد 51درصد باقیمت نوساز منطقه اختلاف دارد و این اختلاف سود سرمایه گذاری شماست که فارغ از تورم عمل میکند.ناگفته نماند که یافتن یک واحد قابل پیش خرید و مطمئن چندان هم کار آسانی نیست، عوامل مختلفی بر این انتخاب موثر هستند و راه سختی برای انتخاب یک پروژه مناسب برای اینکار پیش رو دارید

سازنده شخصی یا تعاونی ؟

نظارت قانون در تعاونی بصورت مستقیم وجود دارد و انجام خیلی از کارهایی که توسط سازنده شخصی قابل انجام است در تعاونی بدون ارایه مدارک معتبر قابل انجام نیست . به عنوان مثال اگر تعاونی داخل قرارداد پلاک ثبتی قید کند حتما باید مالکیت اون زمین رو داشته باشد یا تغییرات قیمت بر اساس شاخص دولتی قابل افزایش است نه تورم نانوشته ، همچنین اگر بسیاری از موارد داخل قرارداد ذکر نشود اما چون در قالب تعاونی اجرا شده قانونی قابل پیگیری و متعهد به اجرای آن است و در ضمن تعاونی میبایست دارای سرمایه اولیه برای تاسیس باشد حال آنکه در پروژه شخصی ساز شرایط به شکل دیگری است .

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پیش خرید و سرمایه گذاری در منطقه 22 محدوده چیتگر تهران، پروژه های موجود و شرایط خرید با 09120872537 تماس بگیرید اما قبل از آن حتما این دو نوشته را مطالعه فرمایید.

پیش فروش ستین مقایسه و مزایای پروژه

پیش فروش ستین سپکو نارنجستان اسپرلوس نیکان – کدام بهتر است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس با ما